Monday, September 7, 2009

Hijrah

Alhamdulillah, dah jumpa rumah [yang sangat comel]. Aku akan pindahkan barang-barang lepas exam dan mula tinggal kat tempat baru lepas balik cuti. Lokasi rumah tu memang macam aku harapkan, owner pula baik sangat. Rs9000 untuk dua bilik tidur, satu study room kecil, dapur dan ruang tamu yang cukup luas. Nanti dah selesai pindah, aku letakkan gambar. Aku tak guna broker [jimat satu bulan installment], kebetulan berjalan-jalan di kawasan tu ternampak notis to let kat pagar rumah owner tu. Rupa-rupanya dia baru letak notis tu 1 jam sebelum aku lalu di kawasan tu.


Kenapa tuhan sayang aku yang tak baik ni? [rasa nak menangis]

2 comments:

  1. sbb kak lin mmg baik la... pindah mane???

    ReplyDelete
  2. dah dapat rumah area belakang baskin robbins.jgn main2 jiran kaklin police commisioner tau lps ni senanglah kaklin nak buat rp;).rumah kat situ besar2.nanti dtglah melawat ye!

    ReplyDelete