Sunday, November 23, 2008

sigh

Aku sendiri pelik, bagaimana menjawab soalan tentang perasaan sedangkan aku sendiri tidak memahami bagaimana perasaan itu datang. Aku cuba untuk mencari logiknya. Perasaan itu terlalu sukar untuk difahamkan hanya dengan kata-kata. I don’t expect him to love me, but I don’t want him to hate me. Cukuplah.


Faiz Fahmi (lil bro)

Tadi aku habiskan masa bersama adik yang anehnya miliki persamaan yang mirip sekali dengan aku, Farid Nazmi. Kalau dulu dia di Shriram, sekarang sudah pindah keluar ke rumah yang lebih dekat jaraknya dengan kolej. Kami makan tengahari di Beijing Bites, yang anehnya juga kegemaran kami berdua. Bercakap dengan dia, perasaannya sama berbual dengan adik kandung aku Faiz yang cukup aku rindu akhir-akhir ini. Lunch yang santai itu disertai Nabila, junior baru. Seronok pula bersembang hal yang macam-macam.


Beijing Bites, BEL Road.

I am confused. I've arrived at a point in my life where I am not sure either being a doctor is really what i wanted. To devote myself in a job which requires tremendous effort, but still you fail to conquer. Life and death, we are playing God.


I needed a break.

No comments:

Post a Comment