Saturday, June 6, 2009

Untuk dijual.

Tahun Satu.





































Tahun Dua.



Patho [secret] : Reserved [Munirah]















Patho [secret] : Reserved [Qura']

































Naik tahun, makin penuh almari buku aku. Sekarang, almari pendek dah tak mampu nak simpan kemas semua buku-buku maka terpaksalah aku korbankan ruang almari baju. Menjadi perempuan, pantang nampak tanda 'sale' mulalah gatal tangan pilih apa yang tak patut dibeli. Alih-alih macam stor pula bilik comel aku. Adik-adik yang berminat, harga boleh dirunding. Ikut kira-kira, aku bagi diskaun 30% untuk buku tahun satu. 20% untuk buku tahun dua. Jimat rs250 duit autorickshaw ke Pritvi Bookstore dan tak payah penat angkut buku dari Ganesh Bookstore. Oh ya, dan lagi aku bagi percuma Singi Yatiraj Question Bank kalau beli pukal!. Untung. Boleh datang jenguk-jenguk ke J11, email shaineali@gmail.com. Kalau nak telefon tekan +919632589239 tapi sms dulu. Aku jarang angkat nombor yang bukan dalam phonebook.

10 comments:

  1. nanti final year tercari-cari...
    esp anat..
    siyess..

    ReplyDelete
  2. thanx for the reminder rashid.but dont worry,lin kaki beli buku so byk sgt buku.dah simpan buku2 yg i prefer to use utk setiap subject.utk anat netter's dan Moore mmg xjual.yg lain2 tu dari 'tersadai' dlm almari baik digunakan others.i can get the share of 'pahala' kan:)

    ReplyDelete
  3. kak lin!nak buku patho secret...
    n few books lagi leh?nanti saya dtg umah..dekat je umah kite..ngeee...:D

    ReplyDelete
  4. munirah,

    dtglah anytime, call@sms dulu lah.

    ReplyDelete
  5. erm..kak lynn..kite nak beli buku chauduri physio tu lah...bleh?

    ReplyDelete
  6. erm..kak lynn..kite nak beli buku chauduri physio tu lah...bleh?

    ReplyDelete
  7. Salam Kak Lin....wah...ni yang sy tggu2...nk beli buku physio ak jain, dgn anat chaurasia boleh?ke...da de org yg amik?nk secrets patho dgn secrets pharmaco jgk

    ReplyDelete
  8. mimie,

    dtglah anytime. call kaklin dulu okies;)

    ReplyDelete
  9. okeh....ahad petang2 skit ye?mi pun xde krdt nk call akak....hehe...diskaun byk sket taw!haha...thanx kak lin...

    ReplyDelete